Google ads reklam sıralamasını belirleyen etkenleri ve nasıl daha üst sıralarda yer alabiliriz ile ilgili makalemiz uzun ama net bilgilendiricidir.Her şeyde olduğu gibi,başlamak sadece ilk adımdır.Google ads reklam tıklama başına ödeme kampanyaları ile, optimize etmenin amacı Google Reklam Sıralamasını yükseltmektir.Google'da üst sıralara çıkmak veya google birinci sıra da olmak için google reklam sıralamasının mantığını anlamak gerekir.Reklam Sıralaması nedir?Google Reklam Sıralaması, Google'ın bir arama motoru sonuç sayfasında (SERP) rakip reklamların sırasını belirleme yöntemidir.Ayrıca, reklamlarınızın gösterilmeye uygun olup olmadığını da belirler.Genel bir kural olarak, en yüksek Reklam Sıralamasına sahip Google reklamı en üst konumu, ikinci en yüksek Reklam Sıralamasına sahip reklam ikinci konumu alır ve bu böyle devam eder.Bu örneği ele alalım:"muhasebe yazılım" Google Aramabizim hesap adlı web sitesi, "muhasebe yazılımı" arama terimi için reklam konumlarında parasut adlı web sitesinden daha üst sıralarda yer alıyor, bu da bizimhesap adlı web sitesinin'nin muhtemelen parasut adlı web sitesinden daha iyi bir Reklam Sıralamasına sahip olduğu anlamına geliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder